Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم
Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم

درسهای ده گانه زندگی

درسهای ده گانه زندگی


در ادامه ده درس مهمی که در زندگی خود به آن ها نیاز دارید گردآوری شده است.  

درس اول

من خود را از اعتیاد کردن به امنیت، حساسیت و اقتدار رها می‌کنم. این اعتیاد کردها مرا تشویق کنید تا بکوشم به زور بر اوضاع زندگی ام تسلط یابم


درس دوم

در می‌یابم که اعتیاد های غالب بر قلمرو ذهن من، چگونه توهم درباره دنیای متغیر مردم و اوضاع پیرامون را می‌سازد.


درس سوم

من به استقبال فرصتهای (حتی خطرناک) زندگی می‌روم که شناخت امتیازهایم را به من ارائه می‌کند،

اعتیادهایی که باید از الگوی احساسی خود بزدایم


درس چهارم

همیشه به یاد دارم اکنون و همین جا از هر آنچه لازمه خوشبختی است، برخوردارم. مگر آنکه اجازه دهم خواسته‌ها و انتظاراتی که بر پایه گذشته بی جان یا آینده خیالی است ذهن مرا آلوده کند.


درس پنجم

اکنون مسئولیت هر آنچه تجربه می‌کنم به عهده می‌گیرم، زیرا این برنامه ریزی ذهن من است که اعمال من و تاثیر واکنش های اطرافیانم را تعیین می‌کند.


درس ششم

من اکنون و در این مکان خوشتن را کاملا می‌پذیرم و آگاهانه آنچه احساس می‌کنم و می‌اندیشم، می‌گویم و انجام می‌دهم(حتی اعتیادهای عاطفی خود را لازمه حرکت به سوی کمال می‌دانم.)


درس هفتم

من قلب خود را به روی همه افراد جهان می‌گشایم و مشتاقم عمیق ترین احساساتم را به آنها ارزانی دارم، زیرا هر گونه پنهان داشتن عواطف مرا در توهم جدایی دیگران نگاه می‌دارد


درس هشتم

مشکلات دیگران را با دلسوزی مهر آمیز درک می‌کنم، بدون آنکه عواطف خود را درگیر مشکلات انها که منظور رشد درونی ایشان بوجود آمده است بسازم


درس نهم

هنگامی که هماهنگ، تمرکز و مهرورزی هستم، آزادانه عمل می‌کنم و در صورت امکان از ارتکاب هر گونه عمل به هنگام ناراحتی و محدودیت از دانش عشق و آگاهی گسترده، اجتناب می‌ورزم


درس دهم

من همه کس و خویش را موجودی رو به بیداری می‌یابم که در اینجا حضور دارد تا به سطوح متعالی آگاهی از عشق بی قید و شرط یگانگی دست یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد