Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم
Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم

رازهایی از زندگی خصوصی که نباید به هیچ کس بگویید

رازهایی از زندگی خصوصی که نباید  به هیچ کس بگویید


آیا می دانستید که برخی مسائل زناشویی هرگز نباید پیش دیگران مطرح شوند.  

نارضایتی از اخلاق همسر

وقتی همسر شما مطابق سلیقه شما رفتار نمی کند کمی غر زدن یا گلایه ایرادی ندارد، ولی با بازگو کردن آن در نزد دیگران، ذهنیت افراد بیگانه را نسبت به همسرتان خراب نکنید چون این کار تاثیری ماندگار بر ذهن آن ها خواهد داشت. اگرچه ممکن است پس از مدتی شما و شوهرتان همه چیز را فراموش کنید ولی دوستانتان حرف های شما را فراموش نخواهند کرد.


میزان درآمد خانواده

با گفتن میزان درآمد خانواده به دیگران، احتمالا مورد قضاوت نادرست قرار می گیرید. مثلا ممکن است شما را زوجی ثروتمند تصور کنند که طبعا انتظارات را بالا می برد یا ممکن است دوستانی که درآمد بیشتری نسبت به شما دارند، خود را بالاتر از شما ببینند و با شما مثل یک زیر دست رفتار کنند.


نظر همسرتان نسبت به اطرافیان شما

اگر همسرتان از یکی از اطرافیان شما خوشش نمی آید، به او یا حتی سایر دوستان نگویید. حتی اگر این دوست مرتکب اشتباه یا رفتار بدی نشده باشد. همین طور اگر یک دوست از همسر شما بدگویی کرده یا از او خوشش نمی آید، به همسرتان نگویید.


میزان بدهی های خانواده

زیاد یا کم بودن بدهی های خانواده، حاکی از ثبات مالی زوجین است. اگر اطرافیان شما بفهمند که شما در سال های گذشته بدهی های کمی داشته اید احتمال دارد نسبت به شما حسادت کنند، یا احساس کنند که به آن ها فخر می فروشید. و اگر بفهمند که بدهی های زیادی دارید، ممکن است نسبت به شما احساس ترحم کنند. به اطرافیانتان اجازه قضاوت راجع به زندگی مشترکتان ندهید.


مشکلات با خانواده همسرتان

بیان اختلافات شما با خانواده همسرتان به اطرافیانتان، سبب می شود ذهنیت آنان نسبت به خانواده همسر شما تحت تاثیر قرار گیرد، حتی ممکن است در مواردی حرف هایی که از سر ناراحتی زده اید به گوش خانواده همسرتان برسد که زیاد جالب نیست.


منبع: ساعت بیست و چهار

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد