X
تبلیغات
رایتل

(*blog_title*)

(*blog_short_description*)

Peducate.ir

با هم بیاموزیم

جستجو
بایگانی
آمار
تعداد بازدیدکنندگان :
188948
نظرسنجی
چقدر از مطالب پورتال رضایت دارید؟

برگه‌ها
مؤسسه خیریه محک

دور اینا رو خط بکشید


براساس مطالعات 2010 بسیاری از افراد روزانه ششصد کالری را به مصرف تنقلات و خوراکی‌های بی‌مصرف و مضر اختصاص می‌دهند. که این خوراکی‌ها مانع کاهش وزن افراد شده و همواره چاقی را برای آنها به ارمغان دارد.  

ماست توت فرنگی

برخی از انواع این ماست‌ها حاوی بیست و شش گرم شکر می‌باشد این در حالی است که دوازده گرم آن را شیر تشکیل داده و مابقی آن طعم دهنده‌های شیرین است. براساس مطالعات جدید کاهش در مصرف این خوراکی باعث کاهش وزن دو پوندی می‌شود. توصیه می‌شود که ماست یونانی را جایگزین این خوراکی کنید تا قند کمتر و پروتئین سالم‌تری را جذب بدن کنید.


نصف فنجان کنسرو گلابی

این کنسروها شکر بالایی داشته و میزان فیبر آن پایین است. توصیه می‌شود که تنها چهار عدد آلوخشک را جایگزین آن کنید تا اینگونه میزان فیبر بالاتری را جذب بدن کنید. از آنجا که زنان لازم است روزانه بیست و پنج گرم فیبر مصرف کنند می‌توان از این طریق فیبر مورد نیاز خود را تامین کنند.


 یک اونس چوب شور

یک بسته چوب‌شور چیزی حدود چهارصد و پنجاه میلی گرم سدیم دارد که این مقدار بیست درصد از سدیم مورد نیاز روزانه است. شاید مصرف این خوراکی‌ها برای قلب نامناسب باشد اما به طورکلی سلامتی را به خطر می‌اندازد. توصیه می‌شود از بسته‌بندی‌های  بسته به جای آن مصرف کنید. چرا که سه برابر بیش‌تر فیبر داشته و افرادی مصرف آجیل را جایگزین چوب‌شور می‌کنند کاهش وزن بیشتری نسبت به سایرین دارند.


منبع: YJC

نظرات (0)


نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد