Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم
Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم

باز کردن اسناد مسدود شده آفیس دریافتی از اینترنت

باز کردن اسناد مسدود شده آفیس دریافتی از اینترنت

مجموعه آفیس (office) از ورژن یا نسخه 2007 به بعد، دارای یک سیستم امنیتی شده است که کلیه فایل های آفیس دریافتی یا دانلود شده از اینترنت، ایمیل و ... شامل فایل های ورد (Word)، اکسل (Excell)، پاورپوینت (Powerpoint)، اکسس (Access) و ... را مسدود کرده یا به طور ناقص باز می کند. در بهترین حالت، در هنگام باز کردن این فایل ها که در کامپیوترهایی غیر از رایانه شما ساخته یا ویرایش شده اند، پیام خطایی ظاهر می گردد. برای رفع این مشکل: 

 

روی فایل آفیس مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه properties را انتخاب کنید. در پنجره بازشده و در تب یا سربرگ General، روی دکمه Unlock قرار گرفته در قسمت پایینی کلیک کنید. در نهایت پنجره را ok کرده و از دست انسداد فایل رها شوید. اگر تعداد زیادی فایل دارید که می خواهید آن ها را از انسداد خارج کنید باید روی تک تک آن ها همین مراحل را اجرا کنید. درصوتی که می خواهید چندین فایل موجود در یک پوشه و یا حتی یک درایو را به کلی از حالت مسدودی خارج کنید و یک مسیر امن ایجاد نمایید، گام های زیر را انجام دهید:

ابتدا یکی از نرم افزارهای مجموعه آفیس مانند Word را اجرا کنید. از تب File (در آفیس 2007 همان گوی ویندوز که در بالا سمت چپ قرار گرفته است) بر روی options کلیک کنید. در پنجره باز شده و از سمت چپ، بر روی Trust Center کلیک کنید. در ادامه دکمه Trust Center Settings را بزنید. حال در پنجره جدید ظاهر شده، از سمت چپ بر روی Trusted Locations کلیک کنید.


مسیرهایی که می بینید همان محل هایی هستند که فایل های موجود در آن مسیرها، امکان مسدود شدن ندارند. برای اضافه کردن یک مسیر جدید مانند مسیری که فایل های آفیس بعد از دریافت یا دانلود از اینترنت در آن محل ها ذخیره می شوند، بر روی دکمه Add new location کلیک کنید. در قسمت patch، محل مورد نظر خود که می تواند یک پوشه یا یک درایو باشد را به کمک دکمه Brows اضافه کنید. در پایان تمام پنجره ها را ok کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد