Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم
Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم

ادغام چندین فایل متنی در یک فایل ورد

ادغام چندین فایل متنی در یک فایل ورد

اگر چند فایل متنی مجزا در اختیار دارید و قصد دارید که محتویات تمام آن ها در یک فایل ورد (Word) ذخیره شود یا به عبارتی دیگر این فایل های متنی را با هم ادغام کنید، کافی است از روش زیر بهره گیرید:  

ابتدا فایل وردی که قصد دارید تمام متن ها در آن ذخیره شود را باز کنید. در تب Insert روی فلش کنار Object کلیک کرده و گزینه Text from file را انتخاب کنید. حال فایل متنی را که قصد ادغام دارید را انتخاب و بر روی گزینه Insert کلیک کنید. همان گونه که می بینید محتویات فایل مورد نظر ظاهر می شود. با همین روش می توانید محتویات فایل های متنی دیگر را در یک فایل وارد کنید.

اگر می خواهید که متن فایل ها مستقیم در فایل ورد (Word) وارد نشود بلکه به صورت یک آیکن (Icon) نمایش داده شود تا هر وقت که بر روی آن کلیک شد متن ظاهر گردد کافی است به روش زیر عمل کنید:

در تب Insert و این بار روی خود Object کلیک کرده و گزینه Create from file را انتخاب کنید. در ادامه دکمه brows را زده و پس از انتخاب فایل متنی مورد نظر، روی Open کلیک کنید. حال پس از تیک زدن گزینه Display as icon بر روی ok کلیک کنید تا کار تمام شود. می بینید که آیکنی اضافه گردیده است که با دوبار کلیک (Double Click) روی آن محتویات فایل متنی نمایش داده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد