Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم
Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم

ذخیره خودکار فایل ها در هارد دیسک

ذخیره خودکار فایل ها در هارد دیسک

در آفیس (Office) 2013، وقتی برای ذخیره فایل خود از تب File (در آفیس 2007 همان گوی ویندوز که در بالا سمت چپ قرار گرفته است) بر روی save کلیک می کنید، می توانید علاوه بر ذخیره فایل در هارد دیسک، فایل را در سرور ذخیره فایل آنلاین SkyDrive نیز ذخیره کنید. در ادامه با روش ذخیره فایل در مجموعه آفیس 2013 آشنا می شوید:  

ابتدا در تب File روی Options کلیک کنید. در قسمت سمت چپ، گزینه save را بزنید. در این مرحله عبارت زیر را یافته و تیک کنار آن را فعال کنید:

Don’t show the Backstage when opening or saving files

در نهایت روی ok کلیک کنید. پس از انجام این کار، اگر برای ذخیره فایل، گزینه Save را از تب File انتخاب کنید دیگر پیام ذخیره بر روی SkyDrive ظاهر نشده و مستقیم پنجره ذخیره روی هارد دیسک ظاهر می شود. لازم به ذکر است در صورت انجام این کار، حتی در هنگام باز کردن فایل از طریق گزینه Open، مستقیم فایل های موجود روی هارد دیسک نمایش داده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد