Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم
Peducate.ir

Peducate.ir

با هم بیاموزیم

بازیابی موهای ریخته شده

بازیابی موهای ریخته شده

یکی از عزیزترین و مهم ترین بافت ها به منظور هر انسانی است و طبیعتاً از دست دادن و ریزش بی حد و حساب آن باعث ناراحتی و حتی نگرانی می شود.در واقع، می توان از ریزش موها به عنوان یکی از اتفاقات دردناکی یاد کرد که جبرانش هم چندان کار ساده ای به نظر نمی رسد. با تمام این شرایط، درصورتی که جزء آن دسته افرادی هستید که به ریزش شدید مو یا کچلی های موضعی دچار هستند امیدتان را از دست ندهید، هنوز راه های ساده و کم خرجی وجود دارد که به وسیله آنها می توانید موهای از دست رفته خود را تا حدی بازیابی کنید، راه هایی که در این گزارش به طور خلاصه با آنها آشنا می شوید.

  

پوست سرتان هر روز ماساژ دهید

بدون شک یکی از مؤثرترین راه ها به منظور رشد مجدد موها تحریک کردن نقاط آسیب دیده سر است، محل هایی که به هر دلیل دچار ریزش مو شدید شده اند. هر چند تأثیر این کار به سرعت برایتان مشخص نمی شود، ولی ماساژ پوست سر باعث تقویت گردش خون می شود و اجازه جوانه زدن مجدد مو در برخی نواحی را می دهد.


بیشتر آب بنوشید

بر کسی پوشیده نیست که نوشیدن آب چه تأثیر شگفت انگیزی بر سلامت جسمانی انسان می گذارد؛ ولی آیا می دانستید که آب به شما کمک می کند موهایی بهتر داشته باشید؟ موهای خشک اغلب آسیب دیده و در تلاش دائم به منظور رشد مجدد هستند. مرطوب نگه داشتن پوست از درون کمک قابل توجهی به رشد مجدد موهای از دست رفته می کند.


مصرف سبزیجات

عدم مصرف میوه، سبزیجات و دیگر مواد معدنی که سرشار از ویتامین هستند به هیچ وجه ایده و راهکار خوبی به منظور کسی که می خواهد موهایش را بازگرداند نیست. سبزیجات علاوه بر اینکه شما را از بسیاری بیماری ها دور نگه می دارد، پوستی شفاف و روشن را نیز به شما هدیه می دهد و پوست سالم به معنای موی سالم است.


ریشه های مو با روغن ماساژ دهید

اگر ماساز پوست سر به تنهایی نمی تواند باعث تحریک ریشه های مو شود، بهتر است این کار را با قدری روغن انجام دهید. روغن نارگیل، روغن بادام و روغن جوجوبا است؛ هر سه این روغن ها ضمن تحریک کردن پوست سر شما باعث از بین رفتن تمامی سموم سر شما می شود و اجازه رشد مجدد و آزادانه موها را به شما می دهد.


مصرف مکمل های ویتامین B7

مصرف خانواده ویتامین B به منظور آنها که می خواهند موهایی سالم داشته باشند از کچلی خلاص شوند یک ضرورت است. بنابراین درصورتی که می خواهید موهای از دست رفته خودتان را بار دیگر ببینید بهتر است مصرف مکمل های ویتامین به خصوص ویتامین B7 را فراموش نکنید.


منبع: دکتر سلام

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد